Support-formular

Problemer med markisen?

Udfyld support-formular

Skulle du mod forventning opleve problemer med din indkøbte DEBEL-markise, og er den stadig dækket af garantien, så bedes du udfylde nedenstående formular – så hører du fra os. Bemærk, at der kan forekomme ekstra svartid i ferieperioder.

    Felter markeret med * skal udfyldes.

    Du har 2 års reklamationsret på din markise fra dokumenteret dato for betaling hos vores forhandler. Er produktet ældre end 2 år eller tilkaldes der en servicetekniker, uden at der kan påvises fejl på produktet, skal du være opmærksom på, at du selv skal betale for servicebesøget. 

    Reklamationsbestemmelser

    Bemærk:
    Inden du indsender din reklamation kan det være en god idé at kigge i Montage og bruger/Instruktionsmanual en ekstra gang for at kontrollere, om du har betjent markisen rigtigt, eller om der er tale om en fejl, du egentlig selv kan afhjælpe. Ligeledes anbefaler vi, at du læser vores FAQ, da en række ”fejl” kan afhjælpes ganske simpelt ved hjælp fra denne. Såfremt din markise er motoriseret, anbefaler vi, at du har din fjernbetjening ved hånden, når du læser disse dokumenter, da denne skal anvendes ved fejlfinding.
    Her kan du finde vores FAQ med typiske ”fejl” og forslag til afhjælpning:” FAQ

    For at indgive en reklamation bedes du udfylde felterne herunder. Når vi har modtaget dine oplysninger, vil vi kontakte dig. Bemærk, at svartiden er forlænget i ferieperioder grundet nedsat bemanding.

    Inspirationsblog

    GÅ TIL BLOGGEN

    Gardiner efter mål

    GÅ TIL SHOPPEN

    Se DIY-forhandlere

    GÅ TIL OVERSIGT

    Bestil gardinbus

    GÅ TIL BESTILLING